piatok 28. septembra 2012

Vienna haul

I already wrote an article about Vienna, city that I really love. If you didn´t have a chance to read it, you can do it now, just click HERE. I am already preparing part 2 of that article :). The point is that I got a chance to shop a little bit (actually I think I got a lot of stuff... very excited about it, normally I couldn´t afford to buy so much) and I am eager to share all the items with you. Which one is your favorite? I am sure you will be able to see them in some outfits of the day at some point.

Článok o Viedni, meste, ktoré tak milujem, som už napísala. Ak ste nemali šnacu prečítať si ho, môžete tak urobiť TU. Už pripravujem aj druhú časť :). Pointou je, že som sa dostala aj k nakupovaniu (vlastne som si toho pokúpila dosť veľa... som z toho nadšená, normálne by som si nemohla dovoliť toľko toho nakúpiť) a neviem sa dočkať toho, ako vám to všetko ukážem. Ktorý kúsok je podľa vás naj? Som si istá, že na ne niekedy natrafíte v rubrike OOTD.
Can you guess what´s in those bags? :)
Uhádnete čo je v tých taškách? :)
Finally, finally I found my perfect winter jacket. It´s warm, it´s comfy, it goes with everything and it´s as elegant as a winter jacket can be - you will get what I am saying once you will see it on me, it has an ideal shape (hence, I don´t look like snowman while wearing it). Bought in Zara.

Konečne, konečne som si našla perfektnú zimnú bundu. Je teplá, je pohodlná, ku všetkému sa hodí a je tak elegantná ako len zimná bunda môže byť - pochopíte čo mám na mysli vo chvíli, keď ju na mne uvidíte, má ideálny tvar (čiže v nej nevyzerám ako snehuliak). Kúpená v Zare.
Second lucky find! I wanted a simple white blouse for ages. Bought in Grain de Malice (aka ex-Xanaka)

Druhá šťastná kúpa! Už strašne dlho som chcela jednoduchú bielu blúzku. Kúpená v Grain de Malice (aka ex-Xanaka)
Basic darkblue jeans are a must-have. Bought in Grain de Malice.

Jednoduché tmavomodré džíny sú nevyhnutnosťou. Kúpené v Grain de Malice.
Gotta keep those legs warm somehow! :D
Nejako tie nohy musím udržať v teple! :D
This sweather from Vero Moda looks sooo much better on person, trust me! :) It enhances the curves perfectly.

Tento sveter z Vero Mody vyzerá omnoho lepšie oblečený, verte mi! :) Výborne zdôrazňuje krivky.
From Tally Weil
Z Tally Weil
Also form Tally Weil. Pretty sheer, hmm? :D
Tiež z Tally Weil. Dosť priesvitné, hmm? :D

I also went drugstore shopping and picked up a couple of items.
Takisto som niečo pokúpila aj v drogérke.
Is there something interesting? Maybe my new so-famous-and-all-around-the-Internet Tangle Teezer hair brush? I will write a review soon!

Je tam niečo zaujímavé? Možno moja nová tak-známa-a-po-celom-nete Tangle Teezer kefa na vlasy? Čoskoro napíšem receziu!

P.S. Don´t forget to enter the giveaway :) 
       Nezabudnite sa zapojiť do giveaway :)

11 komentárov:

  1. great purchases!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. great blog! love your blouse.
    would you like to follow each other in gfc? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oooooh I always love shopping spree posts!!

    Would love it if we could follow each other!
    M O I O L O G Y

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nicce coat :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne veci, a ten svetrík z Vero Mody je nádherný.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I love the last sweater:P) its pretty cool:)
    thanks for the follow I am following back:)

    kisses
    www.fashionmemos.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I have very little time to go shopping, Lucky you. Thank you for the comment on my blog. x Romi
    http://www.blaastyle.com

    OdpovedaťOdstrániť