piatok 2. novembra 2012

Rock chic

Sometimes I think I have a split personality, at least fashion-wise. One day I am a girly girl dressed in pink/violet shades and ruffles and the next day I feel like black leather jacket is the best choice (and if I had a distressed black jeans I would totally add them to this outfit). I love switching styles becouse this way I never get bored. And that´s a good thing, right? I like the first picture most and I couldn´t decide which version to post, so I posted them both :D Which of the two do you like more? In this case I am for black-and-white one.

Niekedy si myslím, že mám rozdvojenú osobnosť, minimálne ak hovoríme o móde. Jeden deň som dievča, ktoré sa oblečie do ružových/fialkastých tónov a volánov, a na druhý deň mám zas pocit, že čierna kožená bunda je tou najlepšou voľbou (a keby som mala čierne roztrhané džíny, tak by som ich isto nakombinovala do tohto outfitu). Milujem meniť štýly, pretože takto ma nič nezačne nudiť. A to je dobre, však? Z celého článku sa mi asi najviac páči prvá fotka, ale nemohla som sa rozhodnúť, ktorú jej verziu uverejniť, tak som to vyriešila jednoducho a zverejnila obe :D Ktorá z nich sa vám páči viac? V tomto prípade som za tú čierno-bielu.

I just love this shirt, even though it´s not so new - bought it in London 2 years ago but you could also buy it here in Slovakia in Mango (but twice as expensive!). There is just something about faces printed on shirts that has me attracted... weird I know, but I think it´s so cool if you find the right shirt :)  

Toto tričko milujem, aj keď už zďaleka nie je nové - kúpila som ho v Londýne pred 2 rokmi, ale mohli ste ho zohnať aj tu na Slovensku v Mangu (ale 2x drahšie!). Niečo na tých tvárach vycapených na tričkách jednoducho je, pretože vždy sa po nejakom obzerám... divné, ja viem, ale keď nájdete to správne tričko, tak máte pocit, že to vyzerá strašne cool :) (:D)

32 komentárov:

  1. Super outfity, ta taška vypadá skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, hneď ako som ju videla som vedela, že ju musím mať :D

      Odstrániť
  2. I like all pictures but the firts one in black and white rocks!!
    Love your bag!!!

    pashionality.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. That bag is too cute! And I love the jacket too =)

    http://mypetitefashioncorner.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I also love changing styles from one day to the other. I love your Tee!!!
    Would you like to follow each other?
    Un kiss

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Te sigo!!! te expresas muy bien!!
    un kiss
    Rocío

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You look incredible Dear :)
    wanna follow each?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Being versatile in fashion is always a good thing & you do it best...thanks for directing me here via your comment on mine!!!

    REBECCA
    www.redtagchiclosangeles.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miluju holky s rozdvojenou módní osobností ;-)), sama jsem jednou z nich. Někdy si obleču červené šaty s puntíky, jindy koženou bundu a černé odrbané džíny...Ale nikdy, nikdy to není nuda, čo povieš? ;-)
    Krásná jsi, kočko!
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, nikdy aspoň nespadneme do stereotypu. Ďakujem! :)

      Odstrániť
  9. I have the same. One day I wear for example pink & I want to look girly, next day I wear black. I love leather jackets:) Bag is awesome:) Stunning.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It sounds you are just like me :) But switching styles is how we, girls, have fun, right? :)

      Odstrániť
  10. Rockový styl je mi velice blízký, moc mu fandím a líbí se mi tvoje brýle, jsou vážně cool. :)

    Budu ráda za follow a ráda dám i svůj zpět. :) www.thebrunettejuice.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti páčia práve tie slňáky, pretože sú stále pomerne nové a nie každý by mi odporúčal kúpiť si ich :) Ale ja ich zbožňujem! :D

      Odstrániť
    2. Jsou fakt skvělý! :-) Hodně stylový a neobvyklý! Jinak díky za komentář, sleduji a co se týče ladyboxu www.ladybox.cz a jde zasílat i k Vám na slovensko. :)

      Odstrániť
    3. Tak to si teda zistím viac informácií, začnem to poriadne sledovať a ktovie, možno naozaj niekedy ladybox objednám. Vďaka za info aj za sledovanie. Teším sa na ďalšie príspevky na tvojom blogu :)

      Odstrániť
    4. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  11. Hi darlin! Thank you so much for visiting my blog! I'm following you now on GFC #49!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. WOW, You look so beautifully really love it ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Thank you lovely! I am following you now too! Great blog! Stay in touch xx

    OdpovedaťOdstrániť